VE DNECH OD 21.12.2024-5.1.2025 BUDE PROBÍHAT DOVOLENÁ, VAŠE OBJEDNÁVKY SE TAK MOHOU O NĚKOLIK DNÍ OPOZDIT. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ A PŘEJEME VŠEM KRÁSNÉ SVÁTKY VÁNOČNÍ :)
Akce Efekt lupa
  • 1 z 2
 

Jak psát reklamní text (2012)

 
  • Autoři: Zdeněk Křížek, Ivan Crha
  • Nakladatelství: Grada
  • Rok vydání: 2012
  • Počet stran: 224
  • Typ knihy: brožovaná
  • ISBN: 978-80-247-4061-4
  • Obálka: přední částečně poškozená (několik dírek od sešívačky)
  • Ořízka: mírně ušpiněná
  • Předsádky: přední částečně poškozená (několik dírek od sešívačky)
  • Úvodní list: částečně poškozený (několik dírek od sešívačky)
  • Knižní blok: na čtyřech stranách ohnutý horní roh
  • Stav: ■ ■ ■ □ 
 
Dostupnost Skladem (1 ks)
Běžná cena 50 Kč
Ušetříte 11 Kč (–22 %)
39 Kč
   
Kód produktu 7409
Kategorie Literatura naučná
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: